Объявление о проведении сезонной продовольственной ярмарки с 01.12.2024 по 31.05.2025.

ОГОЛОШЕННЯ

Відповідно до наказу Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку від 31.10.2024 № 35
«Про проведення сезонного продовольчого ярмарку» буде організовано ярмарок за адресою:
 вул. Олега Громадського (поблизу БК «ХЕМЗ»)  з 01.12.2024 по 31.05.2025.

Умови проведення ярмарку

Вид ярмарку:

Сезонний продовольчий ярмарок

Строк проведення:

з  01.12.2024 по 31.05.2025

Режим роботи:

з 06:00 до 18:00

Загальна кількість торговельних місць:

не менше 20 тимчасових споруд або автотранспортних засобів

Асортимент товарів:

продовольчі товари: овочі, фрукти, крупи, саджанці, інші продовольчі товари

Умови щодо зовнішнього вигляду:

тимчасові споруди або автотранспортні засоби, які повинні мати вивіску, на якій зазначена назва підприємства або суб’єкта господарювання, що здійснює підприємницьку діяльність

Інші умови:

розпорядник ярмарку зобов’язаний проводити роботу щодо залучення учасників ярмарку; забезпечувати належний санітарний та протипожежний стан території ярмарку, дотримуватись правил продажу продовольчих товарів, дотримуватись протиепідемічних заходів, забезпечувати вивезення твердих побутових відходів, охорону майна, підключення до електромережі (у разі необхідності), встановлення біотуалетів.

Суб’єктам господарювання, які мають намір виконувати функції розпорядника ярмарку, необхідно протягом
3 робочих днів з дня, наступного за днем публікації, звернутися на ім’я міського голови з відповідною заявою у довільній формі.

  • У заяві необхідно вказати: повне найменування суб’єкта господарювання (ПІБ керівника юридичної особи або ПІБ фізичної особи-підприємця), місцезнаходження юридичної особи або адресу місця проживання фізичної особи-підприємця та контактну інформацію: номер телефону, електронну пошту.
  • До заяви додаються наступні документи:

–  копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців;

–  копія паспорту та реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) (за наявності) для фізичних осіб-підприємців;

–  довідка з повними реквізитами суб’єкта господарювання (юридичної особи або фізичної особи-підприємця) підписана керівником;

–  інформацію щодо досвіду проведення ярмарків (у разі наявності);

–  відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» у довільній формі надати лист-згоду на обробку персональних даних.

  • Крім того, на паперових носіях додаються: 

–  схема розміщення тимчасових споруд (автотранспортних засобів )з прив’язкою до місця дислокації  ярмарку ,з назвами прилеглих вулиць, скверів, будівель, тощо;

–  візуалізація зовнішнього вигляду тимчасових споруд та елементів декору відповідно до тематичної спрямованості ярмарку.

З метою прискорення обробки даних претендентів у кандидати на розпорядника ярмарку,  скановану копію вищевказаного пакету документів у форматі PDF або JPG можна надіслати на електронну адресу Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку за посиланням dpsr@citynet.kharkov.ua

Відповідальність за достовірність відомостей у документах несе заявник.

З моменту реєстрації поданої заяви суб’єкт господарювання набуває статус кандидата у розпорядники ярмарку.

  • За день до початку роботи ярмарку, розпорядник надає до Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку інформацію щодо кількості тимчасових споруд, кількості учасників заходу та асортимент товару, що планується для реалізації.

Організація ярмарків на території міста здійснюється відповідно до Положення про організацію та проведення ярмарків у
м. Харкові, затвердженого рішенням Харківської міської ради від 20.12.2017 р. № 925/17 (зі змінами).